(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-PL4B7C6');

Workshop “Weerstand en woorden”

Door: Karina MensenFoto van docent Karina Mensen

U herkent wellicht het “ja-maar…” gesprek, een situatie waarin u weerstand ervaart of het gesprek moeizaam verloopt. Tijdens deze workshop richten we ons op het taalgebruik van uw klant. Welke woorden gebruikt uw klant en wat bedoelt hij daarmee? We gaan onderzoeken welke woorden weerstand verhogen of juist verminderen. Ontdek hoe u kunt aansluiten bij het taalgebruik en de woordkeuze van uw klant, waardoor het gesprek soepeler verloopt en u het beter kunt sturen

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Tijdens deze workshop worden de principes en technieken van NLP (neuro linguïstisch programmeren) behandeld.
  • U zult praktijksituaties gebruiken om met deze theorie te oefenen en het zelf te ervaren.

Het is nog leuker als we kunnen werken met jouw eigen casus/praktijksituatie. Deze mag je vooraf aanleveren.

Kennisniveau: Basistraining ten aanzien van het onderwerp.