(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-PL4B7C6');

Workshop “Omgaan met de kritische cliënt”

Door: Cynthia Meevis

Tijdens deze workshop staat het gedrag van de cliënt en uw reactie daarop centraal. Want het één kan niet zonder het ander. U leert de verschillende vormen van weerstand kennen en krijgt praktische handvatten om het gesprek om te buigen naar een positieve, motiverende benadering. De workshop richt zich op het herkennen van weerstand en het ontwikkelen van een passende aanpak. Tijdens oefeningen wordt er gekeken naar uw gedrag in gesprekken en krijgt u praktische tips om toe te passen in de praktijk!

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Roos van Leary;
  • Weerstand in gesprekken;
  • Gespreksvoering.

“Tijdens deze workshop kreeg ik het inzicht dat bij weerstand in een gesprek ik daar zelf grote invloed op heb! Leerzaam!”

Kennisniveau: Basistraining ten aanzien van het onderwerp.