(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-PL4B7C6');

Workshop “De kracht van de kanteling bij de kritische klant”

Door: Jacobien Kleve en Tessa Jonker

Als Wmo consulent heeft u een opdracht; onderzoek doen naar wat nodig is in elk individueel geval. Dat lijkt bemoeilijkt te worden door een kritische houding. Echter, een kritische houding kan u ook helpen! Tijdens deze workshop leert u hoe gebruik te maken van deze kritische houding van uw klant. Daarnaast wordt gekeken naar hoe mensen zich kritisch kunnen opstellen. Waar komt dit vandaan? Welke kansen biedt dit de klant? Maar ook: wat is uw (wettelijke) opdracht en welke kansen biedt het u als consulent?

Na deze workshop:

  • Bent u zich bewust van een kritische houding en waar deze vandaan kan komen;
  • Kunt u de kracht van de kritische klant inzetten om uw onderzoek te doen;
  • Kunt u uit de strijd blijven en het gesprek constructief laten plaatsvinden.